Jsou zde v zásadě dvě možnosti, jak užívat naší Platformu, kterou jsme pro Vás vytvořili, a to buď jako:
Objednatel, který poptává/hledá služby
POPTÁVKA PROFESIONÁLA (Profesionální služby): Pokud máte zájem o kvalitně provedené služby, které pro Vás provedou kvalifikovaní pracovníci, tak je důležité tuto službu poptat přes tlačítko ,,poptat profesionála" na naší webové stránce. K poptání není třeba registrace, jen vyplnění formuláře, který se Vám po kliknutí zobrazí. Prosíme o vyplnění všech podstatných náležitostí, které nám pomohou vyhledat Vám Profesionála dle Vašich požadavků a zároveň uspíší případný proces domluvení zakázky.
Po odeslání formuláře Vás budeme co nejdříve kontaktovat s nabídkou volných Poskytovatelů služeb, kteří projevili zájem o Vaší nabízenou zakázku. Na Vámi vyplněný email Vám zašleme informace o Poskytovateli s přibližnou cenovou nabídkou a dalšími důležitými informacemi pro výběr. Konečný výběr případného Poskytovatele je pouze na Vás – v momentě, kdy Vám bude vyhovovat nabídka Poskytovatele, tak prosíme o emailové potvrzení tohoto konkrétního Poskytovatele služeb a my následně potvrdíme Poskytovateli daný termín a předáme mu na Vás kontakt k případnému dořešení bližších informací.
Za provedení zakázky kvalifikovaným Poskytovatelem, platíte přímo tomuto Poskytovateli, dle platební metody, jenž Vám byla předem sdělena.
V případě vytíženosti Poskytovatelů služeb se kterými máme uzavřenou Smlouvu o zprostředkování či Vámi poptávané službě na kterou v databázi nemáme Profesionálního Poskytovatele (kategorie ,,Ostatní“ v kontaktním formuláři) Vám také rádi pomůžeme s nalezením kvalifikovaného Poskytovatele, dle Vašich požadavků za jednorázovou platbu ve výši 49,-Kč na náš bankovní účet. Za tento jednorázový poplatek Vám zašleme přehled nejméně pěti Poskytovatelů požadované služby, kteří projevili zájem o nabízenou zakázku. Konečný výběr je pak opět na Vás.
Poptat profesionála lze i pro registrované zákazníky po přihlášení do účtu. Po kliknutí na tlačítko se Vám zobrazí formulář se a bude mít předvyplněné údaje dle vyplněných údajů v účtu.
POPTÁVKA ASISTENTA (neprofesionální služby):
Pro vytvoření konkrétního inzerátu o nabízené zakázce je potřeba být registrován. Registraci/přihlášení naleznete v pravém horním rohu našich webových stránek či přímo na homepage pomocí tlačítka ,,registrace". Uživatelé, kteří poptávají služby mají na naší platformě vedení účtu zcela zdarma. + druhý odstavec změnit na --> Při přihlášení do zákaznického účtu zvolíte ,,Poptávka asistenta“ a vyplníte konkrétní požadavky inzerátu na které poptáváte Asistenta.
Při přihlášení do zákaznického účtu zvolíte ,,Poptávka služeb“ a vyplníte konkrétní požadavky inzerátu na které poptáváte Asistenta.
Po vytvoření inzerátu se Vám budou pod inzerát přihlašovat Asistenti základní a premium (možnost zobrazení podrobného profilu). Také zde uvidíte, zda Asistenti prošli online ověřením či ne. Koncový výběr Asistenta je zcela na Vás, po jeho výběru provedete platbu ceny uvedené v inzerátu na náš bankovní účet a po potvrzení Asistentem se Vám zpřístupní možnost chatu a zobrazí se Vám kontaktní informace pro jednodušší domluvení bližších detailů. Pokud by Asistent zakázku nepotvrdil, tak se Vám peníze vrátí zpět na bankovní účet, ze kterého jsme přijali platbu.
Po provedení zakázky je důležité v inzerátu kliknout na ,,dokončit zakázku“, abychom věděli, že provedení zakázky proběhlo v pořádku a Vaší platbu můžeme převést Asistentovi. Prosíme vždy o kliknutí na dokončení zakázky, pokud bude zakázka provedena a Asistent se na nás obrátí, že jste zakázku v Platformě nedokončili, tak tuto situaci důkladně prověříme a v případě opakovaného nedokončení, může být zákaznický účet z důvodu ochrany Asistentů zrušen. Zároveň budeme rádi, když po provedené zakázce ohodnotíte Vaší spokojenost s Asistentem. Po dokončení zakázky, Vám i Asistentovi zmizí kontaktní údaje z inzerátu a možnost chatu.
Vytvořené a probíhající inzeráty, spolu s historií inzerátů naleznete na ,,můj profil – inzeráty“. O případném přihlášení Asistenta na inzerát či odpovědi od Asistenta, se Vám u inzerátů bude zobrazovat upozornění s počtem přihlášení/odpovědí.
Dále si můžete zakázku přímo poptat u premium Asistentů v sekci ,,premium asistenti“, kde si vyberete profil Asistenta a můžete si zobrazit i volné časové možnosti Asistenta. Po přímém poptání konkrétního premium Asistenta se čeká na přijmutí poptávky, po kterém Vám budou zaslány případné údaje k platbě na Váš email.
Platby za zakázky přes inzerát se vždy platí předem, a to na účet Společnosti, kde budou deponovány pro ochranu obou stran do doby dokončení zakázky. V případě nerealizace zakázky Vám peníze vrátíme zpět na bankovní účet, ze kterého přišla platba. Pro realizaci zakázky po 18hod se cena automaticky zvýší o 30%. Nejnižší možná platba za splnění zakázky je 199,-Kč, v inzerátu nebude možné zadat nižší částku.
Poskytovatel služeb
Profesionálové – Spolupráce s Poskytovateli služeb s kvalifikací a platným živnostenským oprávněním na základě předem uzavřené Smlouvy. Služba od Profesionála je poptávána bez nutnosti registrace přes kontaktní formulář.
Asistenti – Tato možnost je pro běžné lidi starší 15ti let, kteří si chtějí přivydělat a pomoci lidem přes vytvořené inzeráty. Pro vytvoření Asistentského účtu je třeba registrace a vyplnění bankovního účtu, kam Vám budou zasílány peníze za dokončené zakázky. Při registraci si vyberete, zda chcete účet základní či premium a podle toho Vám bude vystaven půlroční poplatek za členství (bližší informace k typu asistentských účtů naleznete níže). Registraci/přihlášení provedete v pravém horním rohu naší webové stránky.
Možnost přihlášení na inzeráty naleznete v sekci ,,inzeráty“ kde si můžete vyfiltrovat o jaké inzeráty máte zájem a případně se do nich přihlásit/odhlásit. Prosíme o přihlašování se na zakázky, které Vám v daný termín časově vyhovují, kdybyste se přihlásili na zakázku a Vaše časové možnosti se změnili, prosíme o případné odhlášení ještě před úhradou zákazníkem. V momentě, co si Vás zákazník vybere a uhradí za zakázku, Vám přijde upozornění do sekce zakázky a v daném inzerátu Vám bude zpřístupněn chat i kontaktní údaje k případnému domluvení bližších podrobností. Po dokončení zakázky prosím informujte zákazníka, ať potvrdí dokončení zakázky v inzerátu (doporučujeme toto udělat ještě u zákazníka pro Vaší jistotu). Po tomto potvrzení se Vám objeví možnost hodnocení zákazníka a zároveň zmizí možnost chatu i zobrazení kontaktních údajů.
Platba za provedení zakázky je zaslána bez zbytečného odkladu na Váš uvedený bankovní účet (bez vyplnění v profilovém účtu či při registraci, nemůže být tato platba zaslána) po potvrzení dokončení zakázky zákazníkem. Tato částka je snížena o provizi ve výši 10% za zprostředkování služeb přes náš webový portál.
Pokud jste provedli zakázku a zákazník nedokončil v nastavení, prosíme kontaktujte nás na podpora@casnamiru.cz a my celou situaci prověříme.
Základní i premium Asistenti mohou využít možnosti ověření profilu, jenž naleznete v sekci ,,ověření účtu“ – toto ověření Vám pomůže být důvěryhodnější pro zákazníka, jelikož se Vám u profilu bude zobrazovat ikonka štítu, což značí, že Váš profil byl plně ověřen. K ověření je potřeba občanského průkazu a výpisu trestního rejstříku a zároveň videokamera a možnost připojení k internetu pro online ověření s pracovníkem naší Společnosti.
Asistent základní – Možnost jednorázových přivýdělků, odpovídání na inzeráty, vyplácení po úspěšné realizaci zakázky, možnost ověření profilu.
Platba za členství ve výši 59,-Kč/6 měsíců.
Asistent premium – Možnost jednorázových přivýdělků, odpovídání na inzeráty, vyplácení po úspěšné realizaci zakázky, možnost ověření profilu, vyplnění časových možností, rozšířené doplnění informací o profilu, zobrazení profilu zákazníkem a zadání přímé zakázky od zákazníka (možnost sekce ,,předobjednávky“).
Platba za členství ve výši 179,-Kč/ 6 měsíců
Přechod z členství:
Když si Asistent zvolí z premium verze, verzi základního členství, přechod na něj proběhne při příštím datu splatnosti – čili žádná částka se nevrací, ale do datumu na kdy bylo předplaceno se stále využívají výhody premium a až poté bude výzva k zaplacení či automatické stržení za verzi základní, nikoli premium.
Při rozšíření ze základního členství na premium bude naúčtována úměrná částka za převedení zbývajícího času na požadované předplatné až do dalšího data splatnosti. Během dalšího data splatnosti, které nastane podle aktuálně nastavené platební frekvence, bude naúčtována standardní částka nového předplatného.
Příklad: Pokud jste zaplatili základní 6měsíční členství a změnu provádíte v momentě, kdy zbývají např. 2 měsíce, bude potřeba zaplatit úměrnou částku za rozšíření, abyste zbylé 2 měsíce již měli funkce premium.
Aktivní předplatné lze zrušit nejpozději do příštího data splatnosti. Správa předplatných je ve správě účtu. Předplatné se aktivuje při každé registraci. Pokud předplatné zrušíte a následně jej obnovíte, Vaše předplatné se znovu aktivuje.
Bez ohledu na shora uvedené se na všechny uživatele naší Platformy vztahují níže uvedené podmínky (dále jen „Uživatelské podmínky“):
Uživatelský účet: Abyste mohli užívat všechny funkce Platformy, musíte být mladiství (dosáhnout 15 let věku) a vytvořit si uživatelský účet. Při vytváření účtu musíte uvést správně a pravdivě všechny vyžadované údaje, na jejich správnost a pravdivost se totiž budeme spoléhat. Pokud dojde k jejich změně, aktualizujte je prosím bez zbytečného odkladu. Nezapomeňte také na to, abyste přístupové údaje k uživatelskému účtu uchovávali v tajnosti a chránili před zneužitím ze strany třetích osob. Pokud byste nabyli podezření, že přístupové údaje k Vašemu uživatelskému účtu byly odcizeny nebo zneužity, okamžitě zakročte a přístupové údaje změňte či nás kontaktujte na podpora@casnamiru.cz .
Uživatelský obsah: Na Platformu můžete nahrávat nabídky a poptávky služeb, fotky, texty a jiné informace, které představují váš uživatelský obsah. Za uživatelský obsah odpovídáte vy. Nahráním uživatelského obsahu na Platformu prohlašujete, že jste oprávněni takto učinit, že naší Společnosti můžete poskytnout licence dle následujících odstavců a že nahráním, zveřejněním ani následným užitím obsahu nedojde k porušení práv třetích osob ani právních předpisů.
Role naší Společnosti: K uživatelskému obsahu přistupujeme pasivně a neutrálně. To znamená, že ho obecně nemonitorujeme ani aktivně nevyhledáváme skutečnosti nebo okolnosti, které by nasvědčovaly jeho protiprávnosti. Z vlastního podnětu můžeme provést dobrovolná vyšetřování či přijmout jiná opatření, jejichž cílem je odhalit, určit a odstranit nezákonný obsah či k němu znemožnit přístup. Můžeme také přijmout nezbytná opatření k zajištění souladu s požadavky právních předpisů nebo příkazy správních orgánů. Za protiprávnost, přesnost ani pravdivost uživatelského obsahu ale neneseme odpovědnost.
Zásady přístupu k Platformě: Nesmíte do Platformy nahrávat nebo jejím prostřednictvím jinak šířit obsah, který je protiprávní, porušuje práva třetích stran, nebo je v rozporu s VOP nebo těmito podmínkami. Zejména nesmíte:
šířit obsah, který by mohl být považován za nevyžádanou, nevhodnou nebo obtěžující reklamu, zejména nebudete nabízet produkty nebo služby, které nesouvisejí s účelem Platformy,
šířit obsah porušující práva duševního vlastnictví, osobnostní práva, nerespektující důstojnost nebo navozující pocit nebezpečí (například vyjadřování, které někoho ohrožuje, může ho zastrašit, vyloučit nebo umlčet), nebo
v rámci inzerce zveřejňovat svoji přesnou adresu bydliště, datum narození nebo jiný osobní údaj, s výjimkou kontaktních údajů jako je telefonní číslo a e-mailová adresa, které můžete uvádět výlučně na místě na to určeném.
Licence: Uživatelský obsah může být chráněn autorským právem nebo jinými právy duševního vlastnictví. Tato práva zůstávají vám a naše Společnost vám je žádným způsobem nebere. Nahráním uživatelského obsahu na Platformu naší Společnosti poskytujete bezplatnou, nevýhradní, územně a množstevně neomezenou licenci k jeho užívání, a to na dobu trvání majetkových práv. Uživatelský obsah můžeme užívat ke svých marketingových, propagačních a jiných materiálech, zejména jej sdílet na sociálních sítích.